søndag 9. mai 2010

Nye lenestoler fra IKEA

Som jeg har vist tidligere var sofaen vår gått "litt" i stykker og jeg hadde sendt reklamasjon til IKEA Og allerede etter få dager fikk jeg gjennomslag for klagen og jeg kunne ta turen til IKEA for å kjøpe to lenestoler jeg hadde lyst på *glis*
KIVIK De er bare så herlige å sitte i og er faktisk så store at to voksne rumper får plass i en stol.

Utbyttingen av sofaen har ført til litt forandringer og ommøblering i stuen og jeg er veldig fornøyd med resultatet...









Så hadde jeg en tallerkenhylle stående, som fikk en runde med malerkosten og sandpapir .
Nå syntes jeg virkelig at denne kroken i stuen har blitt riktig så bra. det eneste jeg skal gjøre her er å male bordet bak sofaen ...:)

1 kommentar:

  1. Hei du,

    takk for hyggelige kommentarer hos meg :) Og grattis med nye stoler!
    Så flotte kjoler du lager da! Husker jeg lånte tigergutt-kostyme av deg en gang for leeenge siden ;)

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem fra Fru K

    SvarSlett