mandag 4. juli 2011

Ukens bruktfunn...

og malerkosten må frem...

Må si meg storfornøyd med fangsten.
Noe har jeg fått og noe er kjøpt.

Spisestuen har jeg fått og den matcher stuebordet mitt helt perfekt.
Regner med å male den i hvit høyglans og trekke om stolputene i limegrønn.





Lampen har jeg betalt 150.- for.
Planen er å male den i hvit og finne en lampeskjerm og trekke i ett festlig stoff..
Fine detaljer

Aviskurv og krakk.
begge delene er kjøpt og skal også få seg en liten makeover.
Aviskurven skal bli rød og hvit faktisk og skal få tapet på hver utside.
Tapeten blir rester etter rommet mitt, som ble pusset opp for 32 år siden *glis*

4 kommentarer:

  1. Tøft stuebord! Svære, flotte kuler under. Og lampefoten var super.

    SvarSlett
  2. Fantastiske detaljer på bordet!!!

    ....& kuleste aviskurven

    LIKER :)

    SvarSlett
  3. Nå har jeg skjønt det :)

    SvarSlett