mandag 25. april 2011

Spisestue makeover


Jeg har latt den brune spisestuen fått en liten makeover *superfornøyd*
Og jeg tror jeg er kommet til, en aldri så liten stilforandring her hjemme.

Tanken var 6 forskjellige farger på stolene... men da jentene begynte å diskutere hvilken stol de ville ha, bestemte jeg meg for 2 rosa *glis* Den 6. stolen blir mest trolig litt mørkere lilla.
Utrolig hva litt maling kan gjøre .




Hva egner seg vel bedre som pynt enn noen gamle ting....
Duken, den blå muggen og glassene er alt arvegods.

He-he, glassene er faktisk kun egnet til å ha telys i, for de er kjempe tunge , spesielt det store som egentlig er ett ølglass.

På ønskelisten har jeg dette sofateppet.
Og det kommer til å passe perfekt

2 kommentarer:

  1. Så fine stoler! Dere er velkommen til Møkster nårsomhelst! Dette høres jo perfekt ut for oss... Vi spanderer opphold en helg i mai og juni. Bare send oss en mail for nærmere avtale.

    SvarSlett
  2. Ps. En avis ønsker å lage reportasje hvor de følger en familie med 'Drømmen om livet på landet' til sitt første besøk på Møkster. Om dere er interessert i å være med på noe sånt, så spanderer vi reisen. Har spurt en annen familie og, men gi lyd om interesse!

    SvarSlett