torsdag 21. april 2011

Lenge siden sist og god påske


Hei igjen, lenge siden sist jeg blogget nå, så jeg føler for en liten oppdatering fra denne kanten.
Starter med å ønske ALLE en riktig god påske.
Nå skal jeg nyte 5 hele dager med fri og bare kose meg med familien min.

Hverdagen har ikke helt vært den samme siden vi flyttet, men de har så absolutt vært innholdsrike og fine. Fra å være hjemmeværende i to år begynte jeg å jobbe igjen i november i fjord, midt i flytting og greier :) Dette har gått kjempefint og jeg stortrives i den nye jobben..





Så mye på hjemmefronten har det ikke blitt tid til og jeg har fortsatt esker på boden som skulle vert pakket ut.... *glis*
Fra nå og fremover skal jeg prøve å få gjort en del ting her hjemme og holde dere oppdatert hva som skjer.
1. prosjekt er å selge to KIVIK lenestoler he-he, og så skal det gamle runde sofabordet males hvit...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar